Pristatymas

Pristatymas VENIPAK kurjeriu

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus VENIPAK kurjeris NEMOKAMAI Jums pristatys nurodytu adresu iki pat durų  (išskyrus Kuršių Neriją. Į Kuršių Neriją užsakymai siunčiami tik per OMNIVA paštomatus).

Perdavę Jūsų užsakymą kurjeriui, informuosime Jus el.paštu. Prieš atvykdamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Priimdami siuntą iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę. Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, prašome nepriimti iš kurjerio tokios siuntos ir iškart susisiekti su mumis el.paštu info@ohhira.com arba telefonu: +370 612 07730.

Visas pastabas dėl akivaizdžių produkto pakuotės pažeidimų ar produktų trūkumų prašome pareikšti siuntos priėmimo iš kurjerio metu. Apie pažeidimus kurjeris privalo atžymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus NEMOKAMAI galime išsiųsti į Jūsų pasirinktą OMNIVA paštomatą.

Gali pasitaikyti, kad Jūsų pasirinktas paštomatas yra perpildytas, todėl gali tekti palaukti, kol atsilaisvins vieta Jūsų siuntai. Perpildytus paštomatus galite sekti paštomatų sąraše, renkantis paštomatą arba ČIA ir, jeigu patogu, – rinkti kitą laisvą paštomatą.

Pristatymas į UŽSIENĮ (tik į ES šalis)

Dr.OHHIRA® produktus siunčiame į ES šalis registruotu pirmenybiniu paštu. Siuntimo kaina: iki 500 g – 5 eurai, nuo 500 g iki 2 kg - 10 eurų.

Užsakymų pristatymo laikas priklauso nuo Lietuvos pašto apkrovimo; ne švenčių laikotarpiu siuntiniai pristatomi per 5-14 darbo dienų. 

Išsiųsto užsakymo sekimas

Kai Jūsų užsakymas bus perduotas Venipak arba Omniva kurjerių tarnybai, el.laišku gausite patvirtinimo laišką, kuriame bus nurodytas siuntos sekimo numeris. Naudodamiesi šiuo numeriu, galite sekti siuntos keliavimą iki užsakyme nurodyto adreso arba pasirinkto paštomato.

Jei užsakymas bus siunčiamas į užsienį per Lietuvos paštą, siuntos sekimo kodą atsiųsime atskiru el.laišku, kai tik siunta bus atiduota į pašto skyrių.

Užsakymo keitimas

Jei norite ką nors pakeisti jau patvirtintame užsakyme, susisiekite su mumis el.paštu: info@ohhira.lt arba telefonu: +370 612 07730.