Straipsnis publikuotas žurnalo L'OFFICIEL LITHUANIA 2019 m. spalio mėnesio numeryje.

KAI SUSIJUNGIA JAPONŲ TRADICIJOS, MOKSLAS IR GAMTA

Japonija visuomet garsėjo superinovatyviais sprendimais ir nepriekaištinga kokybe, tačiau, ar japoniškas grožio pasaulis iš tiesų toks išskirtinis? O gal su japoniškais produktais asocijuojama precizika ir harmonija tėra mitas? Apie tai kalbamės su Dr.OHHIRA® prekinio ženklo atstove Baltijos ir Skandinavijos šalyse Margarita Perneveckiene.

 

Margarita, Japonijos grožio pasaulis Jums - puikiai pažįstamas. Kaip japonės rūpinasi savo grožiu?

Su japonais dirbu jau daugiau kaip dešimt metų ir galiu patvirtinti, kad neveltui apie Tekančios Saulės šalies moteris sakoma, jog jos atrodo taip, tarsi niekuomet nesentų –lygi porcelianinė oda, sveiki ir žvilgantys plaukai, lieknos ir lanksčios, nesvarbu, ar joms 20 ar 80 metų. Japonės labai daug dėmesio skiria ne tiek išorinio grožio, kiek bendros savijautos puoselėjimui. Tai greičiausiai tradiciškai susiformavęs požiūris, kad tik sveikas žmogus gali būti gražus. Akivaizdu, kad didelė fermentuoto maisto pasiūla ir įvairovė, mažos subalansuoto maisto porcijos, kuriose gausu antioksidantų (senėjimą lėtinančių medžiagų), kasdieninė fizinė veikla ir mokėjimas įsiklausyti į savo kūną tikrai prisideda prie vidinės organizmo harmonijos kūrimo ir puoselėjimo. Japonės linkusios išbandyti ir įvairias grožio naujoves. Jos nesibodi net pačių keisčiausių dalykų – veido kaukių su sraigių sekretu, papildų iš kregždžių lizdų, zefyrų su kolagenu ir pan. Japonijoje moterys mėgsta lepintis įvairiomis SPA procedūromis, masažais arba paprasčiausiai pagulėti vonioje. Japonai dažnai juokauja: “Tikrai yra problemų, kurių neišspręstų vonia, bet mes jų dar neatradome”. Jiems vonia – vieta, kurioje gali susikurti savo grožio ir sveikatos ritualus. Laiką, skirtą savo grožiui puoselėti, japonės lygina su meditacija: gražindamasi moteris atsipalaiduoja, pabūna su savimi. Vienas iš labiausiai man patikusių japonių patarimų – kai rūpiniesi savimi, sustabdyk laiką. Nesvarbu, nusivalome makiažą, tepamės kremą ar dedamės kaukę, tą akimirką daugiau nieko nedarykime, pajuskime kiekvieną kūno ląstelę, įsivaizduokime, kaip ji atsigauna, prisipildo energijos, kaip grįžta jaunystė, ir mokėkime pasidžiaugti tuo, ką natūraliai mums dovanojo gamta. Taip net pačias paprasčiausias grožio procedūras paversime ritualais, kurie ilgainiui taps neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi.

O kaip japonės renkasi kosmetiką?

Paprastai japonės vienu metu naudoja vos kelias, viena kitą papildančias kosmetikos priemones. Tačiau, kaip ir minėjau, užuot bet kaip įtrynusios kremą ar kitus produktus į veido odą, jos skiria laiko lengvam masažui, kuris gerina kraujotaką, skatina ląstelių regeneraciją, didina veido raumenų tonusą. Be to, kad japonės visada įsigilina į kosmetikos ar maisto papildų sudėtį ir pirmenybę teikia mokslininkų sukurtiems gaminiams. Ir dar vienas įdomus patarimas, kurį japonės, norinčios likti jaunos ir žavios, dažnai išgirsta iš savo kosmetologų: „Svajokite apie gražų vyrą, nes tuomet gaminasi odą jauninantys feromonai.“

Kas Jus pačią nuvedė į Japoniją?

Noras į Lietuvą atvežti naujų, inovatyvių, itin aukštos kokybės produktų, kurie turėtų mokslinį vartojimo pagrindimą. Pamenu, kaip prieš 7 metus pristatę Lietuvos rinkai skystą geriamą kolageną, susidūrėme su nuostaba moterų veide: „Ką? Gerti kolageną? Nesąmonė! Jį reikia tepti!“ Taip tapome pionieriais ir laužėme stereotipus, skirdami daug laiko vartotojų edukacijai, aiškindami, kodėl ir kaip kolagenas veikia ir kad poveikis „iš vidaus“ visada yra nepalyginamai efektyvesnis. Gera žinoti, kad japoniški produktai rado savo vartotoją ir po Lietuvos saule sėkmingai gyvuoja jau 9 metus.

 Kodėl būtent japoniški produktai? Kuo jie tokie išskirtiniai?

Japonija – tai pirmiausiai aukščiausios kokybės garantas. Būtent kokybė tapo svarbiausiu kriterijumi renkantis Japonijos gamintojus ir produktus. „BioBank“ kompanija, kuriai atstovaujame, tai - mokslininkų, mikrobiologų, komanda, visą ėmesį ir laiką skirianti unikalių formulių kūrimui ir jų studijoms. Sukurti vieną ar kitą formulę – tai tik pusė darbo, kita pusė – pagrįsti jos veiksmingumą, saugumą, bioprieinamumą, o tam reikalingos klinikinės studijos ir tyrimai. Nedaug gamintojų gali tuo pasigirti, todėl didžiuojamės, kad mūsų atstovaujami produktai turi tvirtą mokslinį pagrindą.

Be to, japonų tauta garsėja kaip ilgaamžiai ir didžiąja dalimi tai lemia mityba, kurioje gausu fermentuoto maisto, įvairių augalinių ingredientų, todėl ieškojome produktų, kurių sudėtyje būtų patys vertingiausi komponentai. Taip atradome unikalų natūraliai fermentuotą ekstraktą OM-X®, kurio sudėtyje susijungia probiotikai ir augaliniai ingredientai. Tai tarsi mokslo ir natūralių gamtos turtų sąjunga.

 Ne paslaptis, kad atstovaujate Dr.OHHIRA® prekinį ženklą. Kodėl būtent jis?

Dr.OHHIRA® - tai ne tik prekės ženklas. Tai žymaus Japonijos mokslininko, mikrobiologo, tyrėjo daktaro Iichiroho Ohhiros – pavardė. Didžiąją dalį gyvenimo jis paskyrė gerųjų bakterijų studijoms ir produktų su jomis kūrimui. Jo įkurtos „BioBank“ kompanijos misija - kurti produktus, užtikrinančius gerą sveikatą ir ilgaamžiškumą. Atstovauti tokias vertybes puoselėjančiai kompanijai – didžiulė garbė, o kartu ir rimta atsakomybė, nes tai – mokslininko parašas.

 Kokį Dr.OHHIRA® produktą yra labiausiai pamėgo lietuvės?

Sunku išskirti vieną. Dr.OHHIRA® produktus renkasi tie, kas ieško išskirtinės kokybės ir žino, kad tikrai geras produktas turi ne kainą, o vertę. Vaikus auginančios šeimos ieško kokybiškų probiotikų, kurie padeda atsigauti po ligų ir stiprina imunitetą. O geriamą kolageną renkasi ne tik moterys, siekiančios kuo ilgiau išsaugoti savo jaunystę ir grožį, bet ir profesionalūs sportininkai, kuriems kasdien tenka susidoroti su intensyviais fiziniais krūviais. Dr.OHHIRA® odos priežiūros produktus – muilą ir kremą su probiotikais – itin vertina tie, kas turi problematišką ir jautrią odą, ką vargina dermatitas ir alergijos.

 Ką labiausiai rekomenduotumėte vartoti rudenį? Kodėl?

Ruduo – tai metas, kai reikėtų pradėti stiprinti imunitetą. Apie 80 proc. organizmo imuninių ląstelių yra sukoncentruota žarnyne, todėl itin svarbu pasirūpinti joje gyvenančia gerųjų bakterijų bendruomene. Būtent mūsų žarnyno bakterijos gamina labai daug sveikatinančių medžiagų – B grupės vitaminus, vitaminą K, folio rūgštį, antioksidantus, taip pat dopaminą ir seratoniną, kurie veikia ir mūsų psichinę sveikatą.

 Taigi rudeniui labiausiai rekomenduočiau unikalų produktą – fermentuotą augalinį ekstraktą OM-X®, į kurio sudėtį įeina 12 rūšių gerųjų bakterijų (PRObiotikų), 5 metus natūraliai fermentuotų augalų (PREbiotikų): ožerškių uogų, grybų, slyvų, figų, špinatų, šilauogių, jūros dumblių ir kt. ir daugiau kaip  500 įvairių komponentų (POSTbiotikų), susiformavusių per ilgą fermentacijos laikotarpį: organinės ir amino rūgštys, peptidai, bioflavonoidai ir pan. Šis produktas sukuria palankią terpę gerosioms žarnyno bakterijoms, jas maitina ir puoselėja, tokiu būdu stiprindamas ir natūralią organizmo apsaugą.

Na, o tiems, kam nesvetimas noras išlaikyti gražią ir skaisčią odą, lankstų kūną ir didelį energijos lygį, idealiai tiks Dr.OHHIRA® geriamas kolagenas, kurio sudėtyje susijungia unikalus „Anti-Age TRIO® kompleksas ir gausybė antioksidantų.

Daugiau informacijos apie Dr.OHHIRA® produktus, jų naudas ir vartojimą rasite ohhira.lt ir FB bei IG paskyrose Japoniški produktai.

Straipsnis LOfficiel.jpg